Monday 20 November 2017

7.

No, this is not about a movie about the seven deadly sins.

Less than a week more.
I'm so blessed.
Though I've endured hardship,
I got my heart broken,
Buckets of tears were shedded here,
Many times was I hurt,
Ultimately,
All these experiences made me to be who I am now.

Needless to say , every cloud has a silver lining.
And though I once pondered on the idea of changing schools,
Many happy moments were created here.
Many friends,
Who are like family.

They say, experiences made a man.
And a writer once said,
"Kalau boleh diputarkan masa, takkan aku lakukan. Kerana pengalaman yang aku telah laluilah yang membentuk aku untuk menjadi siapa aku, pada hari ini."

Taktau nak rasa apa.
Cuma terima kasih aku ingin lahirkan.
Kepada guru-guru, kepada teman-teman,
Kepada ibu bapaku, dan ahli keluarga yang tak aku  lupakan,

Dan yang paling utama,
Pada Tuhan,
Yang menulis dan mengindahkan suratan.

Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment